Projenin ilk haftasında öğrenciler Dharavi’de pek çok saha gezisi yaptı ve bölge sakinlerinin temiz su problemi ile alakalı daha fazla bilgi edindi. “Design thinking” metodunu kullanarak bir proje modeli oluşturup geliştirdiler. İlerleyen haftalarda bir yandan saha gezilerine devam ederken bir yandan da Dharavi’deki “Royal City School”da yedi sekiz yaşlarındaki çocuklara hijyen ve sanitasyon hakkında eğitimler verdiler. Tata Sosyal Bilimler Enstitüsü, Sundara ve Reality Gives ise projenin ortakları olarak öğrencilere destek verdi. Öğrenciler şahit oldukları hikayelerin zıtlıklarla dolu olduğunu; siyah ile beyazın, bolluk ile yokluğun hikayeleri olduğunu söylediler ve birer “yabancı” olmayı deneyimlediler. Ayrıca kast sisteminin gerçekleriyle de yüzleştiler ve zengin ile fakir arasındaki uçurumu, Dharavi, Colaba ve Bandra gibi bölgeler arasındaki farkı gözlemleme şansı yakaladılar. Projeye ilişkin en değerli deneyimlerinin ise Mumbai’de o kadar zor şartlar altında doğmuş olmalarına rağmen hala içtenlikle gülümseme kabiliyetine sahip çocuklarla iletişim olduğunu söylüyorlar.